type='text/javascript'src='http://www.anniyalogam.com/widgets/hackosphere.js' /> amra: 3 HU'SEL

Friday, April 4, 2008

3 HU'SEL

Компанийн менежер хоёр ажилтныхаа хамт өдрийн зоог барихаар гарчээ. Замдаа тэр гурав эртний гуулин сав олоод амсрыг нь нээж гэнэ. Тэр даруй савнаас Жинн гарч ирээд:
-Намайг чөлөөлсөн хэн бүхний гурван хүслийг би биелүүлэх учиртай. Та нар гурвуулаа. Иймд нэг нэг хүсэл хэл. Би ёсоор болгоё гэжээ.
Тэгтэл нэг ажилтан:
-Эхлээд би! Би Хавайн арал дээр амарч, хурдан завиар зугаалж, ямар ч ажлын тухай бодмооргүй байна гэж хашгирчээ.
Түүнийг хүслээ хэлж дууссан уу, үгүй юу дараагийн ажилтан:
-Одоо би! Би ч гэсэн Хавайн арал дээр амарч, дуусашгүй их зугаа цэнгэлд умбамаар байна гэв.
Хоёр ажилтныг замхран алга болоход Жинн менежерт хандан:
-Одоо таны ээлж гэлээ.
Менежер:
-Би тэр хоёрыг өдрийн зоогийн дараа ажил дээрээ ирэхийг хүсч байна гээд цаг руугаа харжээ.
Энэ түүхийн сургамж: хэзээ ч боссынхоо урдуур орж бүү дуугар.

7 comments:

Anonymous said...

hehe, aldgiim bna.hehe

Anonymous said...

hehe, aldgiim bna.hehe

Эрхэс said...

Wahahaha, yostoi dajgui zuvluguu bna, danke...

бж said...

Unen sh dee, hen ter hoyoriig turuulj duugar gesiin, tee.

amra said...

nana,erhes,ganaa>uye uye darga tsereg geltgui turuulj dugardag baisan bol odoo ovoo subordination, zahirah zahiragdahiin yosiig mederdeg bolood baigaa shd

xvv said...

хаха үнэхээр сургамжтай юм байна. :p

amra said...

hehe. huu chamd l surgamjtai boluu geel oruulsiishd uuniig